Follow

Δήμαρχος Φυλής στη συγκέντρωση πριν από λίγο: "Δεν είμαι εγώ το κράτος"


Ο Δήμαρχος Φυλής Χρήστος Παππούς παρέστη πριν από λίγο στη συγκέντρωση κατοίκων του Δήμου Φυλής μπροστά από το δημαρχείο στα Άνω Λιόσια.

Ανάμεσα στα άλλα ανέφερε πως οι συγκεκριμένου τύπου συγκεντρώσεις δε βοηθάνε τέτοιες καταστάσεις, πως είναι θέματα, για να πούμε ότι κάτι είπαμε... Πρόσθεσε ότι προχωράει ο Δήμος το πρόγραμμα για την ασφάλεια της πόλης. Για την απογραφή ανέφερε πως τον ενημέρωσε η πολεοδομία πως έχει ενημερώσει τους αρμοδίους...



Όταν ο συγκεντρωμένος κόσμος άρχισε να φωνάζει "εσύ είσαι ο αρμόδιος", απάντησε πως "εγώ αυτή τη στιγμή δεν είμαι το κράτος, καταλαβαίνω την αγωνία σας αλλά δεν είμαι εγώ το κράτος" και στη συνέχεια ανέφερε πως "φέρνω εδώ την ΟΠΚΕ".

Στο τέλος ζήτησε τη Δευτέρα να υπάρχει ομόφωνη απόφαση από το Δημοτικό Συμβούλιο για αυτά που θα ζητήσει ο Δήμος. Ως λύση προτείναι να υπάρχει υποδιεύθυνση Ναρκωτικών στο Δήμο Φυλής καθώς και τα ΟΠΚΕ στον Δήμο Φυλής

Ανέφερε πως η δημοτική αρχή έχει κάνει αγώνες για την ηχορύπανση να μην είναι πταίσμα, και ότι η παράνομη οπλοφορία είναι πλημμέλημα και ότι παλεύει να γίνει έγκλημα.



ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ:



Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment